آيا من نياز به ملاقات با يك متخصص ارتودنسي دارم ؟
جدیدترین و به روز ترین اطلاعات روز
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لبخند و آدرس redica.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 172
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 41
:: بازدید کلی : 782
آيا من نياز به ملاقات با يك متخصص ارتودنسي دارم ؟

ملاقات با يك ارتودنتيست مهم ترين دليل براي مراجعه به يك ارتودنتيست نامرتبي دندان هاي جلوي شما است اگر دندان هاي جلوي خود را در آينه ببيند متوجه خواهيد شد كه مشكل در اين زمينه بسيار آشكار است . شما هنگامي كه واقعا شاد هستيد در برابر لبخند زدن در جلو ديگران مقاومت مي كنيد و يا با دست خود دهانتان را پوشش مي دهيد .

شما از نشان دادن دندان كج خود خجالت مي كشيد اين زماني است كه بايد به ملاقات با بهترين متخصص ارتودنسي اقدام كنيد دكتر درويش پور متخصص ارتودنسي در تهران  آموزش هاي لازم و مهارت هاي خاص را براي تراز و رديف كردن دندان هاي كج و زيبايي لبخند براي شما ديده است .

ارتودنسي براي كودكان

والدين هميشه بهترين ها را براي كودكان خود مي خواهند كه يكي از آن ها، دندان هاي سالم و لبخند زيبا است براي آنكه دندان هاي فرزندتان به عالي ترين شكل ممكن باشند، بايد مراقبت هاي منظم را از سنين كودكي شروع كنيد.

معمولا ويزيت هاي ارتودنسي كودكان از سن 7 سالگي توصيه مي شود رشد دندان هاي دائمي نيز از همين سن شروع مي شوند و تا 11 سالگي ادامه پيدا مي كنند از ارتودنسي متحرك مي توان در ارتودنسي كودكان نيز بهره برد.اگر فك كودك شما در نوجواني درمان نشود ممكن است در سنين بالاتر به جراحي اصلاحي نياز داشته باشد  

ارتودنسي در بزرگسالان

آيا شما سعي مي كنيد ناخود آگاه لبخند نزنيد و در مقابل ديگران از خنديدن اجتناب مي كنيد اگر چنين است پس بهتر است خودتان هم به ملاقات با يك ارتودنتيست برويد امروزه در حدود يك پنجم از مراجعين ارتودنسي بزرگسالان هستند درمان ارتودنسي مي تواند در هر سني موفق باشد.

به علاوه با رشد روز افزون دسترسي به براكت هاي سراميكي شفاف ارتودنسي متحرك، ارتودنسي زبانه ( ارتودنسي داخل دنداني ) مشكل افرادي هم كه نمي خواهند ظاهر ارتودنسي شان جلب توجه كند نيز برطرف شده است البته تنها جنبه زيبايي ارتودنسي مد نظر نيست دندان هاي خوب و رديف و از وسط تراز قرارگرفته و بهداشت دهان و دندان راحت تر صورت مي گيرد و نگهداري آنها آسانتر است .

هزينه ارتودنسي از جمله سوالات متداولي است كه بيماران مي خواهند بدانند. اگر شما به دنبال جواب اين سوال هستيد بهتر است بدانيد كه گزينه هاي مختلفي بر قيمت ارتودنسي و هزينه قطعي آن تاثير مي گذار



تعداد بازدید از این مطلب: 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : admin webmaster
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید